پیش‌بینی ورود میلیونی زائران به مشهد در  عید سعید فطر 
کد خبر: 4050713
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

پیش‌بینی ورود میلیونی زائران به مشهد در  عید سعید فطر 

معاون امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: طبق پیش‌بینی‌ها در ایام تعطیلات عید فطر امسال شاهد حضور میلیونی زائران در مشهد مقدس هستیم، بنابراین آمادگی کامل برای میزبانی از آنان باید فراهم شود.

پحجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد ،معاون امور زائران استانداری خراسان رضوی به گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون امور زائران استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: ستاد خدمات سفر خراسان‌رضوی یک ستاد دایمی است و فعالیت کمیته‌ها و ماموریت‌ها برای حضور زائر در تمام دوران سال در این ستاد پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به حضور میلیونی زائران در ایام عید فطر در مشهد تأکید کرد: همه بخش‌های خدمات اعم از اسکان، حمل و نقل (در دو بخش رفت و برگشت)، خدمات جاده‌ای و بهداشت باید در این زمینه آمادگی کامل را داشته باشند.

معاون استاندار خراسان رضوی تأکید کرد:  لازم است اداره کل هواشناسی استان نیز با اعلام دقیق و به موقع گزارش‌های پیش‌بینی، اطلاع‌رسانی لازم را برای تسهیل سفر و آگاهی بخشی‌ مسافران داشته باشد.

وی ادامه داد: با وجود همه چالش‌ها و کمبودها ارائه خدمات به خوبی صورت گرفت و امیدواریم با شناخت نقاط قوت و ضعف و ساماندهی همه امکانات و هماهنگی بین دستگاهی در نوبت‌های بعدی سربلند باشیم .

گنابادی‌نژاد گفت: در زمینه تامین ارزاق و نیازها عملکرد خوبی در نوروز امسال داشته و هیچ کمبود و بحرانی نداشتیم و صرفاً برخی اختلالات وجود داشت که می‌توانست تبدیل به بحران شود اما به‌خوبی مدیریت شد.

انتهای پیام
captcha